ביתנודלס מלבנה ופסטהאודון

מתכונים טעימים לאטריות אודון להלבשה

האם אתה אוהד של המטבח היפני ומחפש מתכון חדש להוסיף לרפרטואר שלך? אל תסתכל רחוק יותר מהלבנת אטריות אודון! האטריות העבות והלעיסות הללו מושלמות לספיגת טעמים ורטבים, מה שהופך אותן למרכיב רב-תכליתי במגוון מנות. בין אם אתם מעדיפים סלט קליל ומרענן או מוקפץ לבבי, אטריות אודון מלבינות יכולות להיות כוכב המופע. בנוסף, הם מהירים וקלים להכנה, מה שהופך אותם לאופציה נהדרת עבור לילות שבוע עמוסים או סופי שבוע עצלנים. במאמר זה, נחקור כמה מתכונים טעימים של אטריות אודון להלבין שבטוח ירשימו את בלוטות הטעם והאורחים כאחד. התכונן לקחת את כישורי הבישול היפני שלך לשלב הבא עם המתכונים מעוררי הפה האלה!

טיפים לבישול עם אטריות אודון

לפני שנצלול למתכונים, בואו נעבור על כמה טיפים לבישול עם אטריות אודון.

בחירת אטריות האודון הנכונות

כשזה מגיע לאטריות אודון, יש כמה אפשרויות לבחירה. אטריות אודון טריות עשויות מקמח חיטה ומים, ובעלות מרקם לעיס. אטריות אודון מיובשות זמינות יותר וניתן למצוא אותן ברוב חנויות המכולת. הן עשויות מאותם מרכיבים כמו אטריות אודון טריות, אך מיובשות ובעלות מרקם מוצק יותר. כשאתם בוחרים אטריות אודון, קחו בחשבון את המרקם שאתם מחפשים במנה שלכם. אטריות אודון טריות נהדרות למרקים ותבשילים, בעוד שאטריות אודון מיובשות עדיפות למוקפצים ולסלטים.

הכנת אטריות אודון

אטריות אודון מבושלות בדרך כלל במים רותחים במשך כמה דקות עד שהן רכות. עם זאת, הלבנת אטריות אודון כרוכה בבישולן במים רותחים למשך זמן קצר יותר, בדרך כלל 1-2 דקות. זה עוזר לשמור על המרקם שלהם ולמנוע מהם להיות רכים מדי. לאחר ההלבנה, שטפו את האטריות במים קרים כדי לעצור את תהליך הבישול ולהסיר עודפי עמילן.

אחסון אטריות אודון

אם נשארו לכם אטריות אודון, אחסנו אותן בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. כדי לחמם מחדש, פשוט הלבישו אותם במים רותחים למשך דקה ושטפו תחת מים קרים.

עכשיו, לאחר שעברנו על כמה טיפים לבישול עם אטריות אודון, בואו נצלול לכמה מתכונים טעימים!

סלט אטריות אודון מלבישה

הסלט המרענן הזה מושלם לארוחת צהריים או ערב קלה. השילוב של אטריות אודון מולבנות, ירקות טריים ורוטב חריף יוצרים ארוחה טעימה ובריאה.

מוקפצים אטריות אודון

המוקפץ הלבבי הזה מושלם לארוחת ערב מהירה וקלה של ליל שבוע. השילוב של אטריות אודון מולבנות, בשר בקר רך וירקות טעימים יוצרים ארוחה משביעה וטעימה.

מרק נודלס אודון מלבנה

המרק המנחם הזה מושלם לערב קריר. השילוב של אטריות אודון מולבנות, עוף רך, ומרק עשיר בטעם יוצרים ארוחה משביעה וטעימה.

דבר אחרון

הברחת אטריות אודון היא דרך מהירה וקלה להוסיף מרכיב טעים ורב-תכליתי לרפרטואר הבישול היפני שלך. בין אם אתם מעדיפים סלט קליל ומרענן או מוקפץ לבבי, אטריות אודון מולבנות יכולות להיות כוכב המופע. עם המתכונים הטעימים האלה, תוכל להרשים את בלוטות הטעם והאורחים כאחד. אז למה שלא תנסו אטריות אודון מלבינות ותקחו את כישורי הבישול היפני שלכם לשלב הבא!

רעיונות להכנת תפריט אודון בישול והלבָּנה
יורה אפונה ועוף ברוטב שום

יורה אפונה ועוף ברוטב שום דורש סביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. עבור 79 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 152 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. אם יש לך חצאי חזה עוף, שמן צמחי, יורה אפונה, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בקורנפלור אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג קורנפלור שוקולד כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מכלמתכונים יש 36 אוהדים. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים הם יורה במבוק עוף מוקפץ ברוטב שעועית שחורה, סקאלופיני "עוף" גרדיין עם רוטב סאקה שיטאקי, יורה אפונה ועוגות אטריות אודון, ו יורה אפונה (יורה אפונה מוקפצת - צ 'ינג צ' או דאו מיו).

מוקפץ עוף עם אטריות

אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, מוקפץ עוף עם נודלס עשוי להיות מתכון מצוין ללא חלב לנסות. מנה אחת מכילה 441 קלוריות, 36 גרם חלבון ו-11 גרם שומן. מתכון זה מגיש 4. תמורת $2.02 למנה, מתכון זה מכסה 40% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לכו לחנות וקחו בוק צ'וי, פלפל, ספגטי ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 45 מעריצים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 96%, וזה נהדר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם אטריות מוקפצות של ברוקולי עוף, מוקפץ עוף קל עם אטריות, ומוקפץ עוף וירקות עם אטריות אודון.

צלעות חזיר בגריל עם זיגוג כתום

צלעות חזיר בגריל עם זיגוג כתום הוא ללא גלוטן וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה מגיש 4 ומחירו 3.33 דולר למנה. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. ראש לחנות ולאסוף עלה דפנה, ג ' ינג ' ר, דבש, ועוד כמה דברים כדי לעשות את זה היום. כדי להשתמש בדבש אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית עם דבש זנגוויל כמו קינוח. זה יכול להיות נהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -5 דקות. כל הדברים נחשבים, החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 34%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים כוללים צלעות חזיר עם זיגוג כתום ודבש, צלעות חזיר עם זיגוג כתום וג ' ינג ' ר, ו צלעות חזיר עם זיגוג סויה כתום ואטריות אודון.

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הרוטב שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 44 גרם חלבון, 47 גרם שומן, ובסך הכל של 726 קלוריות. מתכון זה מגיש 3 ומחירו 3.83 דולר למנה. אם יש לכם רוטב צדפות צמחוני, בצל, משחת קארי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 55 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 87%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסה סאטה סייטן עם רוטב בוטנים, צלעות ברביקיו צמחוניות מעושנות, ו קערת אטריות אודון צמחונית עם רוטב בוטנים פיקנטי למתכונים דומים.

ברווז צלוי ופטריות אודון (קאמו קינוקו אודון)

ברווז צלוי ופטריות אודון (קאמו קינוקו אודון) עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מגיש 4 ועולה $ 2.08 למנה. חלק אחד של מנה זו מכיל כ 15 גרם של חלבון, 2g של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שזה פגע במקום. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח על 45 דקות. לך לחנות ותביא עצמות, אטריות אודון, פטריות מעובדות, ועוד כמה דברים לעשות את זה היום. זה הובא לכם על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא משהו. נסה ברווז צלוי ופטריות אודון (קאמו קינוקו אודון), אודון עם ביצה רכה ובצל ירוק (Onsen Tamago Udon), ו סלט אודון צונן (Hiyashi Chukan אודון) למתכונים דומים.

מרטיני לובסטר עם סלסה הדר

מרטיני לובסטר עם פירות הדר הוא ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian משקאות. חלק אחד של מנה זו מכיל כ 11g של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 162 קלוריות. המתכון הזה מגיש 8. עבור $1.43 למנה, המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה והיה עושה את זה שוב. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה הובא לכם על ידי המתכונים שלי. לכי לחנות ותביאי מיץ תפוזים, פלפל חריף, בצל ועוד כמה דברים להכין היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מוצק של 45%. נסה מרטיני לובסטר עם סלסה הדר, מרטיני הדרים, ו לובסטר עם אטריות אודון, בוק צ'וי והדרים למתכונים דומים.

סלט אטריות חריף אגוזים

סלט אטריות חריף אגוזים יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 206 קלוריות, 8g של חלבון, ו 7g של שומן. מתכון חלבי זה חינם וצמחוני מגיש 8 ועלויות 72 סנט למנה. מתכון זה הוא אהב על ידי 1 בשלנים וטבחים. זה הובא לכם על ידי המתכונים שלי. אם יש לך פלפל, סוכר, מלפפון, וכמה מרכיבים אחרים על היד, אתה יכול לעשות את זה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 72% וזה די טוב. מתכונים דומים כוללים אטריות אודון פינאטטי וסלט טופו, סלט אטריות חריף, ו סלט אטריות בוטנים מתובל.

אטריות מוקפצות בסגנון מלזי פיקנטי

חריף מלזי-סגנון מוקפץ אטריות דורש סביב 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא חלב צמחוני יש 398 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. עבור $ 1.13 למנה, המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לכו לחנות ואספו רוטב סויה, אטריות ביצים של לו מיין, טופו יציב במיוחד, ועוד כמה דברים להכין אותו היום. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית עם עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. מתכון זה הוא אהב על ידי 1 בשלנים וטבחים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 42%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים הם אטריות מוקפצות בסגנון מלזי פיקנטי, שרימפס כורכום מוקפץ בסגנון מלזי, ו אטריות אודון מוקפצות בסגנון קוריאני עם עוף וירקות.

בס שחור במרק מיסו עם אודון ושיטאקים

לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים יפניים,אז נסו בס שחור במרק מיסו עם אודון ושיטאקים. מתכון זה ללא חלב ופסקאטרי משרת 2 ועלויות $ 59.6 למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 188 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 1631 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב כמנה עיקרית. תערובת של בייבי בוק צ'וי, בצל ירוק, מיסו, וכן קומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה כל כך טעים. סתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון של 50%, המנה הזו טובה. מרק אטריות אודון מיסו, מרק אטריות אודון מיסו, ו מרק אטריות אודון מיסו דומים מאוד למתכון הזה.

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני

סייטן ברוטב בוטנים או גאי טואה צמחוני יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? למתכון זה ללא חלב ופסקטרי יש 726 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 3. עבור $ 3.83 למנה, המתכון הזה מכסה 36% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ראש לחנות ולאסוף שמן צמחי, תרד, סייטן, ועוד כמה דברים לעשות את זה היום. מתכון זה מכלמתכונים יש 5 אוהדים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 55 דקות. כל הדברים נחשבים, החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 87%. הציון הזה מרהיב. נסה סאטה סייטן עם רוטב בוטנים, צלעות ברביקיו צמחוניות מעושנות, ו קערת אטריות אודון צמחונית עם רוטב בוטנים פיקנטי למתכונים דומים.

סרטונים להכנת תפריט אודון בסגנון שונה
איך להרתיח אודון ✿ מתכוני אוכל יפני טלוויזיהאם אין אורז, חלק מהיפנים בוחרים באודון. אפשר לקנות אודון מבושל בסופר ולבשל מנה במהירות. זה ...
נודלס אודון קר: 2 מתכוני קיץ.צריכים מרכיבים קוריאניים? צפו במתכון כתוב: ו...
מתכון למרק אטריות אודון יפני - גרסת בסיס/בסיס, פשוט הוסף תוספות שונות! 4K ASMRמתכון למרק אטריות אודון יפני - גרסת בסיס/בסיס, פשוט הוסף תוספות שונות! 4K ASMR מוצג בסרטון זה: ...
מאסטרינג אטריות אודוןהידעת שאתה יכול ליהנות מאטריות אודון חמות או קרות? נסו אותם במרקים ובמוקפצים. הנה רעיונות לאודונים קלים שהם מושלמים ...
מרק אטריות קארי אודון יפני עם עוףאודון קארי יפני טעים זה עשוי עם פרוסות עוף נימוחות, אטריות אודון לעיסות, ירקות וקארי בטעם...
טיפים וטריקים לתפריט בישול והלבָּנה אודון
רעיונות נוספים לתפריט הקשורים לבישול והלבָּנה אודון