ביתפירות יםשרימפ

מתכון שרימפס הלבנה ומדריך בישול קל

אם אתה חובב פירות ים, שרימפס הוא כנראה אחד האהובים עליך בכל הזמנים. אבל האם אי פעם ניסית להלבין שרימפס? לא רק שטכניקת בישול זו מציעה טעם ומרקם ייחודיים, אלא שהיא גם קלה להפליא לביצוע. למעשה, עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לקבל שרימפס מבושל בצורה מושלמת, תוך זמן קצר. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה וקלה של ליל שבוע או מתאבן עצום למסיבה הבאה שלכם, מתכון השרימפס המלבין ומדריך הבישול הקל הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אז, תפסו את הסינר והתכוננו להרשים את בלוטות הטעם שלכם עם המנה הטעימה והבריאה הזו. בואו נתחיל לבשל!

טיפים לשרימפס להלבנה מושלמת

לפני שנצלול לתוך המתכון, בואו נעבור על כמה טיפים חיוניים לשרימפס מולבן מושלם.

בחירת השרימפס הנכון

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, חיוני לבחור את הסוג הנכון של שרימפס. ראשית, בחר תמיד בשרימפס טרי במקום קפוא. אם אינכם מוצאים שרימפס טרי, הקפידו להפשיר לחלוטין שרימפס קפוא לפני תחילת תהליך הבישול.

כשמדובר בגודל השרימפס, עדיף ללכת על שרימפס בינוני או גדול. שרימפס קטנים יכולים להיות מאתגרים לקילוף, ושרימפס ג'מבו יכולים להיות קשיחים וגומיים בבישול.

לבסוף, הקפידו להסיר את הקליפות והווריד מהגב של השרימפס לפני ההלבנה. זה יבטיח שהשרימפס יתבשל בצורה אחידה ויהיה נקי מכל מרקם גרוס.

הכנת מי ההלבנה

הלבנה של שרימפס כרוכה בבישול קצר במים רותחים לפני צלילה במי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול. כדי לוודא שהשרימפס מבושלים בצורה מושלמת, יש לתבל את מי ההלבנה בצורה נכונה.

על כל ליטר מים, הוסף כף אחת של מלח וכף אחת של מיץ לימון. מיץ הלימון יעזור לשפר את הטעם של השרימפס ולמנוע מהם להפוך לגומי מדי.

בישול השרימפס

כשמדובר בבישול השרימפס, חיוני לפקוח עליהם עין כדי למנוע בישול יתר. השרימפס מתבשל מהר מאוד ויכול להיות קשוח וגומי אם משאירים אותם זמן רב מדי במים.

לאחר שמי ההלבנה הגיעו לרתיחה, מוסיפים את השרימפס ומבשלים 1-2 דקות או עד שהם הופכים ורודים. לאחר מכן, הסר מיד את השרימפס מהמים וצלול אותם לתוך קערת מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול.

לאחר שהשרימפס התקררו, מסננים אותם ומייבשים אותם עם נייר סופג. כעת הם מוכנים לשימוש במתכון האהוב עליך.

מתכון שרימפס הלבנה

עכשיו כשאתם יודעים את הטיפים לשרימפס מולבן מושלם בואו נצלול לתוך המתכון. מתכון זה פשוט וניתן להתאים אותו בקלות להעדפות הטעם שלך.

רכיבים:

- 1 קילו של שרימפס טרי, קלוף ומפורק

- 1 ליטר מים

- 1 כף מלח

- 1 כף מיץ לימון

הוראות:

1. בסיר גדול מביאים את המים לרתיחה. מוסיפים את המלח ומיץ הלימון ומערבבים לאיחוד.

2. מוסיפים את השרימפס למים הרותחים ומבשלים 1-2 דקות או עד שהם הופכים ורודים.

3. בעזרת כף מחוררת מוציאים את השרימפס מהמים ומיד מכניסים אותם לקערת מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול.

4. לאחר שהשרימפס התקררו, מסננים אותם ומייבשים אותם עם נייר סופג.

5. הגישו את השרימפס עם רוטב הטבילה האהוב עליכם או השתמשו בהם במתכון האהוב עליכם.

רעיונות להתאמה אישית:

- הוסף עשבי תיבול כמו פטרוזיליה, טימין או רוזמרין למי ההלבנה לתוספת טעם.

- מוסיפים שום או פתיתי צ'ילי למי ההלבנה לקבלת בעיטה פיקנטית.

- השתמשו במיץ ליים במקום במיץ לימון לטעם שונה.

- מגישים את השרימפס קר עם רוטב קוקטיילים, רוטב טרטר או איולי.

- השתמשו בשרימפס בסלט, פסטה או מוקפץ.

דבר אחרון

השרימפס הלבנה הוא דרך קלה וטעימה לבשל את הסרטנים הטעימים האלה. עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול לקבל שרימפס מבושל בצורה מושלמת, תוך זמן קצר. זכרו לבחור את השרימפס הנכון, הכינו את מי ההלבנה בצורה נכונה, ושמרו על זמן הבישול כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. השתמש במתכון ובטיפים אלה כנקודת התחלה והתאם אותו אישית כך שיתאים להעדפות הטעם שלך. בישול שמח!

רעיונות להכנת תפריט שרימפ בישול והלבָּנה
פטוצ'יני בטעם

ניתן להכין את המתכון לפטוצ'יני בטעם תוך כ-25 דקות . מנה עיקרית זו מכילה 253 קלוריות , 14 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. מתכון זה מגיש 8 ומחירו 74 סנט למנה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש תרד, עמילן תירס, פלפל חריף וגבינת פרמזן. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 67% . נסה ביצים אפויות וקרם בייקון בקני פטוצ'יני תרד , רוטב קרם עגבניות פטוצ'יני חמוציות עם שרימפס וסקלופ , ופטוצ'יני שמנת עם נבטי בריסל ופטריות למתכונים דומים.

שרימפס לימון וכוסברה

שרימפס לימון וכוסברה הוא מאכל שמגיש 4. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 10 גרם חלבון , 14 גרם שומן , ובסך הכל 170 קלוריות . עבור $2.23 למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 64 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש שמן זית כתית מעולה, כוסברה, גרידת לימון ומיץ לימון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 49% , שהוא מוצק. קלח תירס בחמאת כוסברה וליים , חומוס זהוב עם כוסברה, שום, עגבניות מיובשות וגבינת עיזים וסלסת פטריות, ג'לפניו וכוסברה דומים מאוד למתכון הזה.

שרימפס ממולאים תפוחי אדמה

שרימפס ממולאים היא תוספת שמגישה 6. מנה אחת מכילה 1065 קלוריות , 43 גרם חלבון ו -69 גרם שומן . עבור $3.66 למנה , מתכון זה מכסה 34% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-20 דקות . 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. תערובת של שמנת, שמן צמחי, תפוחי אדמה של אידהו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Foodnetwork. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן ופסקטרית . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 76% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים כוללים תפוחי אדמה ממולאים של שרימפס אפויים פעמיים , בטטה ממולאת בשרימפס וסלסה , ושרימפס ממולאים פעמיים בתפוחי אדמה אפויים ויום הולדת שמח .

קוקטייל טקילה לבן אפרסק-כסף

אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני לקופסת המתכונים שלך, קוקטייל טקילה לבן אפרסק-כסף עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 235 קלוריות , 2 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן כל אחת. עבור $2.88 למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמשקה. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . תערובת של קוביות קרח, מיץ ליים, ענפי נענע וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Foodnetwork. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 43% . הציון הזה די טוב. טאקו דגים בגריל עם טקילה-ליים גוואקמולה חריף , חטיפי עוגת גבינה ליים טקילה ושרימפס טקילה ליים דומים מאוד למתכון הזה.

סלט שרימפס קלויים

סלט שרימפס קלויים לוקח בערך 38 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 442 קלוריות , 39 גרם חלבון ו -31 גרם שומן כל אחת. עבור $4.26 למנה , מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מיונז, שמיר, שרימפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, 30 שלמות, ותזונה פסקטרית . זה מובא אליך על ידי Foodnetwork. זה עובד היטב כמנה עיקרית. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 45% . אם אתה אוהב את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: דליקה צלויה עם פארו, בצל אדום קלוי, גבינת עיזים וארוגולה , שרימפס וקרוד שקדים סלט מנגו , וסלט אבוקדו ועגבניות בציפוי שרימפס בגריל .

רוטב חמוציות II

רוטב חמוציות II עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. מתכון זה מגיש 6 ומחירו 30 סנט למנה. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 0 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 146 קלוריות . אם יש לך חמוציות, מים, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. 22 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וידידותית ל-Fodmap . חג ההודיה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי של 0% . מתכונים דומים כוללים עוגת לימון גרמנית עם חמוציות Aka חמוציות Zitronenkuchen , רוטב Zhoug (המכונה גם רוטב שוג) - רוטב כוסברה מזרח תיכוני חריף , ורוטב קרם עגבניות פטוצ'יני חמוציות עם שרימפס וסקלופ .

לחם עגבניות עשבי תיבול

לחם עגבניות עשב הוא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 16 מנות. מנה אחת מכילה 170 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-15 דקות . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שמרים פעילים, רסק עגבניות, שמן זית ומלח. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. עם ציון של 26% , המנה הזו גרועה למדי. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו לחם כוסמין עשב עגבניות , סטייק פלנקס עם סלסה עשבי תיבול ושרימפס גריל עשבוני שום .

סלט ירקות קל במרינדה

לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני אכילה, אז נסה סלט ירקות קל במרינדה. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -4 גרם חלבון , 7 גרם שומן , ובסך הכל 168 קלוריות . מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני מגיש 2 ומחיר 94 סנט למנה . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . לכו לחנות וקחו פלפל, אפונה, בצל ירוק ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 56% . הציון הזה מוצק. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלט קייג'ון שרימפס ומלפפונים במרינדה , סלט אמרנט וירקות צלוי , וירכי עוף במרינדה אסייתית .

ספידי צ'ילי

ספידי צ'ילי היא מנה עיקרית שמגישה 4. תמורת $1.24 למנה , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני הזה ללא גלוטן ולקטו אובו מכיל 267 קלוריות , 15 גרם חלבון ו -11 גרם שומן למנה. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם קקאו לאפייה, שן שום, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 64% , וזה די טוב. מתכונים דומים הם שרימפס חמוץ מתוק חריף סופר מהיר , צ'ילי אנצ'ו צ'יפוטלה וצ'ילי עוף לבן 17 שעועית .

פסטה קריאולית עם נקניק ושרימפס

ניתן להכין את המתכון לפסטה קריאולית עם נקניק ושרימפס תוך כ-35 דקות . עבור $2.59 למנה , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. במנה עיקרית זו יש 608 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -42 גרם שומן למנה. המתכון הזה מגיש 6. אם יש לכם עגבניות, ופלפל, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 56% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים הם סירי סרטנים קריאוליים קרמיים , ברוקולי, פסטה נקניק ובזיליקום טרי ,ופסטה עם דלעת חמאה, נקניק ופסטו מרווה .

סרטונים להכנת תפריט שרימפ בסגנון שונה
מתכון שרימפס מולבנה
שרימפס מולבן
איך לבשל עם שרימפס קפוא | אתה יכול לבשל את זה | Allrecipes.comשרימפס קפוא נוח וקל לבישול, במיוחד עם הטיפים והפריצות האלה כדי להפוך את השרימפס שלך לטעים ביותר שהוא אי פעם...
בלאנצ' שרימפס (בישול קל)
גורדון רמזי מבשל סקמפי שרימפס תוך 10 דקות בלבד | רמזי ב-10גורדון מנסה להוכיח שכל מה שאתה צריך כדי להכין מנה מהממת זה 10 דקות ומרכיבים מדהימים. אז ברמזי בעוד 10...
טיפים וטריקים לתפריט בישול והלבָּנה שרימפ
רעיונות נוספים לתפריט הקשורים לבישול והלבָּנה שרימפ