ביתפירותעגבניות

מדריך קל להלבנת עגבניות

נמאס לך לקלף עגבניות ונאבקת להסיר את הקליפה שלהן? אל תסתכל רחוק מהלבנה! הלבנה של עגבניות היא טכניקה קלה ומהירה שלא רק מסירה את הקליפה ללא מאמץ אלא גם נועלת את הטעם והרכיבים התזונתיים של הפרי. במדריך הקל הזה, נדריך אותך בשלבים להלבנת עגבניות, החל מבחירת העגבניות הנכונות ועד לאחסון שלהן לאחר ההלבנה. בין אם אתה שף ותיק או רק מתחיל במטבח, הלבנת עגבניות היא מיומנות שתבוא שימושית פעם אחר פעם. אז, קח את העגבניות שלך ובואו נתחיל!

מה זה עגבניות להלבין?

בלנצ'ינג היא שיטת בישול שבה מזון, בדרך כלל ירקות או פירות, מבושל לזמן קצר במים ולאחר מכן מקורר במהירות במי קרח. התהליך משמש למטרות שונות, כמו הסרת הקליפה מפירות וירקות, שמירה על צבע המזון ועצירת אנזימים שעלולים לגרום לקלקול המזון.

הלבנה היא שיטה פופולרית להסרת הקליפה מהעגבניות מכיוון שהיא מקלה על הסרת הקליפה תוך שמירה על הבשר מוצק. התהליך גם עוזר להפוך את העגבניות בטוחות לאחסון על ידי הרג כל חיידק שעלול להיות נוכח.

טיפים להלבנת עגבניות

בחירת העגבניות הנכונות

לא כל העגבניות נוצרות שוות כשמדובר בהלבנה. הנה כמה טיפים על מה לחפש בבחירת עגבניות להלבנה:

בחר עגבניות בשלות

בחר עגבניות בשלות לחלוטין להלבנה. לעגבניות בשלות יש טעם עשיר ומתוק וקל יותר לקלף אותן מאשר לא בשלות. חפשו עגבניות מוצקות, שמנמנות ובעלות צבע אדום בוהק.

הימנע מעגבניות בשלות מדי

עגבניות בשלות מדי הן רכות מדי ואינן מתאימות להלבנה. הם יהפכו לעיסה עם רתיחה ויהיה קשה לקלף.

בחר עגבניות עם עור חלק

בחרו עגבניות בעלות קליפה חלקה, ללא פגמים או סדקים. קשה לקלף עגבניות בעלות קליפה מחוספסת גם לאחר ההלבנה.

הלבנה של עגבניות

כעת, לאחר שבחרתם את העגבניות הנכונות להלבנה, הגיע הזמן להתחיל בתהליך. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: חורצים את העגבניות

בעזרת סכין חדה יוצרים "X" רדוד בתחתית כל עגבנייה. זה יקל על הסרת העור לאחר ההלבנה.

שלב 2: מרתיחים מים

ממלאים סיר גדול במים ומביאים לרתיחה. הסיר צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל העגבניות שרוצים להלבין.

שלב 3: הוסף את העגבניות

לאחר שהמים רותחים מוסיפים את העגבניות לסיר. היזהרו לא להעמיס את הסיר, כי זה ישפיע על תהליך ההלבנה. ייתכן שיהיה עליך להלבין את העגבניות בקבוצות.

שלב 4: מחליקים את העגבניות

השאירו את העגבניות במים הרותחים למשך 30 שניות עד דקה. הזמן המדויק עשוי להשתנות בהתאם לגודל והבשלות של העגבניות. בעת ההלבנה, העור אמור להתחיל להתקלף מעט.

שלב 5: הסר את העגבניות

בעזרת כף מחוררת או מסננת עכביש מוציאים את העגבניות מהמים הרותחים ומעבירים אותן מיד לקערת מי קרח. זה יפסיק את תהליך הבישול ויקל על הסרת העור.

שלב 6: הסר את העור

לאחר מספר דקות במי הקרח, העור אמור להיות קל להסרה. השתמש באצבעותיך או בסכין חדה כדי לקלף את העור. העור צריך להתנתק בקלות, ולהשאיר את הבשר שלם.

אחסון עגבניות מולבנות

ניתן לשמור עגבניות מולבנות במקרר עד חמישה ימים או במקפיא עד שישה חודשים. הנה כמה טיפים לאחסון עגבניות מולבנות:

מקררים עגבניות מולבנות

מניחים את העגבניות המולבנות בכלי אטום או בשקית ניילון ומאחסנים אותן במקרר. הם יישארו טריים עד חמישה ימים.

הקפאת עגבניות מולבנות

כדי להקפיא עגבניות מולבנות, מניחים אותן על תבנית עם נייר אפייה ומקפיאים אותן עד שהן מוצקות. לאחר מכן, העבירו אותם לכלי עמיד במקפיא או לשקית ניילון. הם יישארו טריים עד שישה חודשים.

דבר אחרון

הברחת עגבניות היא טכניקה פשוטה וקלה שתעשה לכם את החיים במטבח להרבה יותר קלים. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול להסיר בקלות את הקליפה מהעגבניות תוך שמירה על הטעם והחומרים התזונתיים שלמים. זכרו לבחור עגבניות בשלות, לקלוע אותן לפני ההלבנה ולאחסן אותן כראוי לאחר ההלבנה. עם הטיפים האלה, תהיו מקצוענים בהלבנה תוך זמן קצר!

רעיונות להכנת תפריט עגבניות בישול והלבָּנה
הודו צלוי רוזמרין

אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים נטולי גלוטן, חלביים, פליאוליתים וראשוניים לאוסף שלך, הודו צלוי רוזמרין עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 18 מנות עם 322 קלוריות , 47 גרם חלבון ו -14 גרם שומן כל אחת. תמורת 98 סנט למנה , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 191 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. חג ההודיה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר מאוד. לכו לחנות וקחו שמן זית, תיבול, רוזמרין ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-25 דקות . עם ציון של 86% , המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים הם בורגרים הודו בגריל עם ג'לפניוס ורוטב ברביקיו צלויים , אגוזי רוזמרין מקורמלים , וארטישוק, קלמטה ומיני פיצות עגבניות מיובשות עם שום ורוזמרין .

שרימפס לימון וכוסברה

שרימפס לימון וכוסברה הוא מאכל שמגיש 4. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 10 גרם חלבון , 14 גרם שומן , ובסך הכל 170 קלוריות . עבור $2.23 למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 64 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש שמן זית כתית מעולה, כוסברה, גרידת לימון ומיץ לימון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 49% , שהוא מוצק. קלח תירס בחמאת כוסברה וליים , חומוס זהוב עם כוסברה, שום, עגבניות מיובשות וגבינת עיזים וסלסת פטריות, ג'לפניו וכוסברה דומים מאוד למתכון הזה.

ממרח בקר מיובש

ממרח בקר מיובש לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 34 סנט למנה , אתה מקבל תבלין שמגיש 16. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -3 גרם חלבון , 11 גרם שומן ובסך הכל 114 קלוריות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. לכו לחנות וקחו לחם שיפון למסיבה, גבינת שמנת, רוטב פלפלים ועוד כמה דברים להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 0% . ציון זה ניתן לשיפור. מתכונים דומים כוללים סלט קינואן וחומוס עם עגבניות מיובשות ודובדבנים מיובשים , ממרח אגוזים שוקולד , וסנדוויץ' קיוק וצנון עם ממרח גבינת עיזים לימון ועשבי תיבול .

לזניה לבבית

לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסה לזניה לבבית. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 448 קלוריות , 25 גרם חלבון ו -24 גרם שומן כל אחת. עבור $1.41 למנה , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, עגבניות משומרות, סוכר וגבינת מוצרלה רזה חלקית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 53% , וזה טוב. אם אתה אוהב את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק בשר בקר ופטריות לבבי , מרק עוף ותירס בגריל , ומרק טורטיה עוף לבבי .

מדבקות Wonton Pot עם הפחתת סויה

אם יש לך בערך שעה אחת לבלות במטבח, מדבקות וונטון סיר עם הפחתת סויה עשויות להיות מתכון יוצא מן הכלל ללא חלב לנסות. מתכון זה מגיש 45. תמורת 26 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למנה זו יש 96 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -4 גרם שומן למנה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מירין, רוטב סויה, עלי בזיליקום ועלי בזיליקום. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זהו מתכון סביר מאוד לחובבי האוכל הסיני. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 31% , וזה די גרוע. מדבקות סיר גיוזה יפניות , מדבקות סיר סיני צמחוני ועגבניות ממולאות בסגנון קפרזה עם צמצום בלסמי דומות מאוד למתכון זה.

לחם עגבניות עשבי תיבול

לחם עגבניות עשב הוא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 16 מנות. מנה אחת מכילה 170 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-15 דקות . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שמרים פעילים, רסק עגבניות, שמן זית ומלח. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. עם ציון של 26% , המנה הזו גרועה למדי. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו לחם כוסמין עשב עגבניות , סטייק פלנקס עם סלסה עשבי תיבול ושרימפס גריל עשבוני שום .

קפרזה עוף עם בייקון

קפרזה עוף עם בייקון הוא מתכון ים תיכוני שמגיש 4. מתבוננים בדמות שלך? מתכון נטול גלוטן וראשוני זה מכיל 463 קלוריות , 47 גרם חלבון ו -28 גרם שומן למנה. עבור $2.47 למנה , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש עגבניות שזיפים, מלח, גבינת מוצרלה רזה חלקית ושמן זית. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 62% , שהוא מוצק. עוף קפרזה ממולא , קפרזה פסטו מרגריטה ומקלות קפרזה דומים מאוד למתכון הזה.

פסטה קריאולית עם נקניק ושרימפס

ניתן להכין את המתכון לפסטה קריאולית עם נקניק ושרימפס תוך כ-35 דקות . עבור $2.59 למנה , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. במנה עיקרית זו יש 608 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -42 גרם שומן למנה. המתכון הזה מגיש 6. אם יש לכם עגבניות, ופלפל, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 56% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים הם סירי סרטנים קריאוליים קרמיים , ברוקולי, פסטה נקניק ובזיליקום טרי ,ופסטה עם דלעת חמאה, נקניק ופסטו מרווה .

רוטב חמוציות II

רוטב חמוציות II עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. מתכון זה מגיש 6 ומחירו 30 סנט למנה. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 0 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 146 קלוריות . אם יש לך חמוציות, מים, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. 22 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וידידותית ל-Fodmap . חג ההודיה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי של 0% . מתכונים דומים כוללים עוגת לימון גרמנית עם חמוציות Aka חמוציות Zitronenkuchen , רוטב Zhoug (המכונה גם רוטב שוג) - רוטב כוסברה מזרח תיכוני חריף , ורוטב קרם עגבניות פטוצ'יני חמוציות עם שרימפס וסקלופ .

עוף בגריל שיש טאווק

עוף בגריל שיש טאווק עשוי להיות בדיוק המנה העיקרית שאתה מחפש. עבור $2.24 למנה , מתכון זה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 304 קלוריות , 34 גרם חלבון ו -14 גרם שומן . המתכון הזה משרת 6. לכו לחנות וקחו מיץ לימון, רסק עגבניות, פלפל חריף ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אהוב על 276 אוכלי אוכל וטבחים. זה יהיה להיט באירוע הרביעי של יולי שלך. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-40 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון מדהים של 91% . אם אתה אוהב את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: שיש קבב עוף , שיש קבב לימון מרוקאי , ואורז קרמי גבינת אבוקדו ופטה עם עוף בגריל .

סרטונים להכנת תפריט עגבניות בסגנון שונה
איך לטשטש עגבניותלמד כיצד להלבין עגבניות עם המדריך הזה מ-wikiHow: עקוב אחר המדיה החברתית שלנו...
הלבנת עגבניות בדרך הקלהצור עם Wondershare Filmora.
איך לטשטש עגבניותלמד כיצד להלבין עגבניות עם המדריך הזה מ-wikiHow: עקוב אחר המדיה החברתית שלנו...
איך לטשטש ולקלף עגבנייה - בישול עם ילדיםשפים בריטים נהדרים - מבשלים עם ילדים - מדריך כיצד להלבין ולקלף עגבנייה.
טיפים וטריקים לתפריט בישול והלבָּנה עגבניות
רעיונות נוספים לתפריט הקשורים לבישול והלבָּנה עגבניות